luni, 14 iulie 2014

"Am uitat ca mie nu imi plac manelele"

          Lumea vorbește de maneliști de parcă sunt criminali în serie, unii le doresc moartea, alții ii înjura. Mă gândesc oare așa e normal să ne manifestăm față de cei care sunt diferiți de noi? Faptul ca eu ascult un gen de muzică și tu alt gen este ceva normal, fiecare om e unic nu trebuie sa îl judecam pentru simplul fapt ca e diferit.
        Nu mai demult de ieri am fost la o nunta la un coleg și în momentul în care artiștii luau o pauză în boxe răsunau manele, un nuntaș soarbe din băutura ,face pași în ritm de dans spre centrul salonului, are un moment de indecizie și se întoarce la masa. În momentul când trece pe lângă mine spune : "Am uitat că mie nu îmi plac manelele". Asta după ce au fost vreo 3-4  pauze de acest gen.
      Poftim???!!!???
      Cum adică ai uitat??? Mie dacă nu îmi place un fel de mâncare nu îmi aduc aminte de asta după ce termin de mâncat, dacă nu îmi place o fată nu îmi aduc aminte după ce fac sex cu ea. În fine după încă vreo 4-5 pahare nu conta ce se auzea toată lumea dansa și se distra, doar nu era sa-i lăsam pe miri sa danseze singuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu